ttec ontvangt wederom IBM award

Nijmegen, 20 April 2015 – IBM geeft ttec voor het vierde jaar op rij de „Centre of Technical Excellence Award“. De IT serviceprovider heeft de award ontvangen in de categorieën 'Enterprise Storage' en 'Mid-range storage'.

Sinds 2009 waardeerd IBM met de „Business Partner Technical Vitality (BPTV) Scoreboard“ de vaardigheden van zakelijke partners op het gebied van IBM oplossingen.

De partners die zorgen voor de vereiste certificeringen en het bereiken van het hoogste niveau van technische bekwaamheid, worden met de „IBM Centre of Technical Excellence (CoTE) for Business Partners Award“ beloont.

ttec is Premier business partner van IBM, met meer dan 30 technische en verkoop certificeringen. Het bedrijf ontving de onderscheiding van IBM dit jaar door zijn hoge niveau van deskundigheid op het gebied van „Enterprise en Mid-Range Storage“ alsook voor talrijke, met succes gerealiseerde projecten.

More information:

ttec Computer B.V.
Pers and Public Relations
Marc van Schijndel
Kerkenbos 1097D Postbus 38040
6503 AA Nijmegen
E-mail: mvanschi@ttec.nl
www.ttec.nl

About transtec:

The IT service provider ttec Computer B.V. offers unique IT expertise based on the combination of its manufacturer, system house and High Performance Computing (HPC) competence. ttec delivers client-specific solutions, a broad service portfolio and fulfils the highest security standards with its Cloud. Customers include public institutions as well as companies from different branches. The market-listed company has offices in Germany, France, Great Britain and Switzerland and generated a revenue of 44,6 million Euros in 2015. www.ttec.nl